Πολιτικη Αποστολων και Επιστροφων

Αποστολές

Η ελάχιστη καθαρή αξία (προ άλλων χρεώσεων) παραγγελίας, που μπορεί να αποσταλεί με αντικαταβολή,  ορίζεται στα 10 Ευρώ. Κάτω της αξίας αυτής αποστολή γίνεται μόνο κατόπιν εξοφλήσεως της.

Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής είναι:

Παραλαβή από το κατάστημα

Xωρίς χρέωση μεταφοράς.

Μπορείτε ωστόσο να παραλάβετε παραγγελία που μας έχετε υποβάλλει ηλεκτρονικά από το κατάστημά μας Γρυπάρη 139 στην Καλλιθέα Αττικής τις ώρες λειτουργίας του καταστήματος που μπορείτε να δείτε εδώ.

Αποστολή στο χώρο σας

Στην περίπτωση αποστολής στο χώρο σας, η αποστολή γίνεται με ταχυδρομείο ή Speedex Courier για δέματα μέχρι 2 κιλά, εφόσον η περιοχή σας εξυπηρετείται από την υπηρεσία αυτή, αλλιώς η αποστολή γίνεται υποχρεωτικά μέσω ΕΛΤΑ.

Η αποστολή στο χώρο σας είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 55 ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου του κόστους μεταφοράς), ενώ για παραγγελίες κάτω των 55 ευρώ επιβαρύνεται με έξοδα μεταφοράς 3 ευρώ. Σε περίπτωση που η παραγγελία ξεπερνά σε βάρος τα 2 κιλά, επιβαρύνεται επιπλέον με 1,5 ευρώ ανά κιλό και αποστέλλεται με ΕΛΤΑ.

Σε περίπτωση που το ογκομετρικό βάρος μιας αποστολής είναι μεγαλύτερο του πραγματικού, τότε η χρέωση γίνεται με βάση το ογκομετρικό βάρος, το οποίο υπολογίζεται σε κιλά αν πολλαπλαςιάςουμε τις 3 διαστάσεις της συσκευασίας (μετρημένες σε εκατοστά) και διαιρέσουμε με το 5.000. Ισχύει, δηλαδή, η σχέση: (Ογκομετρικό Βάρος σε Κιλά) = (Μηκος σε εκατοστά) * (Υψος σε εκατοστά) * (Πλάτος σε εκατοστά) / 5.000

Για αποστολή από το www.scrapsnpieces.gr, με τρόπο πληρωμής αντικαταβολή ή paypal, υπάρχει έχτρα κόστος 2.80 και 3€ ανά δέμα αντίστοιχα. Για τρόπο πληρωμής κατάθεση σε λογαριασμό σημειώνεται ότι τυχόν εξτρά τραπεζικές επιβαρύνσεις, επιβαρύνουν τον αγοραστή. Λάβετε υπόψην οτι σε περίπτωση εμβάσματος από άλλη τράπεζα, τα έξοδα είναι +4 ευρώ (προμήθεια εμβάσματος της τραπεζας Πειραιώς), εεπιπλέον της χρέωσης της δικής σας τράπεζας.

Η συνεργασία μας με τις εταιρείες Courier

To scrapsnpieces.gr για την ταχύτερη και πιο αξιόπιστη παράδοση των προϊόντων στον πελάτη της, συνεργάζεται με τις εταιρείες ταχυμεταφορών SPEEDEX (www.speedex.grκαι ΕΛΤΑ Courier (www.elta-courier.gr).

Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας από το προσωπικό σας προφίλ στη σελίδα μας, και μετά την αποστολή, στο site της εταιρείας μεταφοράς που έχει αναλάβει την αποστολή σας, χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής που σας αποστέλλουμε με email. Η εταιρεία που έχει αναλάβει την αποστολή αναγράφεται στο ίδιο μήνυμα μετά από τον αριθμό αποστολής.

 Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει καθυστερήσει ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με mail στο info@scrapsnpieces.gr.

Παρακαλούμε όπως διαβάσετε τους όρους χρήσης σχετικά με την πολιτική μας όσον αφορά αποστολές και επιστροφές προϊόντων.

International Shipping

We can ship your order  worldwide. Please note that the the shipping cost in your cart, is the cost for local deliveries. After you place your order, we will gather your goods, weight the order and send you a quote for the actual postage fee, through your paypal account.

Estimated shipping rate for small packages is :

15 euros/kgr for European addresses

17 euros/kgr for the rest of the World

If your order contains a bulk item or you are in doubt, please ask a quote before ordering. 

The recipient is responsible for all duties and taxes that may be applied.

 

Πολιτική Επιστροφών

1. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι από το προϊόν που παραγγείλατε μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι ευθύνεστε για τυχόν μείωση της αξίας του προϊόντος μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης του προϊόντος άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος (αρθρ. 3θ, Αποφ. Aριθ. Z1-891, ΦΕΚ Β /2144/2013).

Πριν προβείτε στην επιστροφή του προϊόντος παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail, για να μας ενημερώσετε σχετικά με την υπαναχώρησή σας.

Στη συνέχεια παρακαλείστε να εκτυπώσετε και να στείλετε υπογεγραμμένη τη δήλωση υπαναχώρησης που θα βρείτε πατώντας στον σύνδεσμο ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ. Με την παραλαβή της ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ από εμάς, θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης από εμάς.

Ο πελάτης ευθύνεται το προϊόν που επιστρέφει να είναι κατάλληλα συσκευασμένο, ώστε να μην αλλοιωθεί κατά οποιοδήποτε τρόπο κατά την αποστολή του. Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.

Εφόσον τηρηθούν τα παραπάνω και τα επιστρεφόμενα προϊόντα παραληφθούν σε άριστη κατάσταση όπως προβλέπεται, η επιστροφή των χρημάτων σας θα πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία κατά την οποία θα παραλάβουμε τα προϊόντα προς επιστροφή. Η επιστροφή των χρημάτων σας μπορεί να γίνει και με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού που θα μας γνωστοποιήσετε εγκαίρως και εγγράφως. 


2. Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος ή λάθος προϊόντος

Στην περίπτωση που παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν ή προϊόν διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail, για να μας ενημερώσετε σχετικά και να προβούμε στην αντικατάστασή του.

Σας ενημερώνουμε ότι δεν φέρουμε ευθύνη για ελαττώματα που προέκυψαν από κακή χρήση του προϊόντος ή από χρήση διαφορετική από την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή ή από τυχαία γεγονότα όπως πτώση αντικειμένων κλπ.

Το ελαττωματικό ή λάθος προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί σε εμάς εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Σε περίπτωση έλλειψης του αρχικά επιλεγμένου προϊόντος θα σας επιστραφούν τα χρήματα εντός 14 ημερολογιακών ημερών με πίστωση του τραπεζικού λογαριασμού που θα μας γνωστοποιήσετε εγκαίρως και εγγράφως.

Για την επιστροφή του λάθος προϊόντος προϋποτίθεται ότι το προϊόν θα βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, πλήρες, δεν θα έχει ανοιχτεί ή παραβιαστεί καμιά συσκευασία του και δεν θα έχει αλλοιωθεί το προϊόν ή η συσκευασία του με κανέναν τρόπο (αρθρ. 10, Ν. 2251/1994).

Σε κάθε περίπτωση, ο πελάτης αναλαμβάνει την ευθύνη της επιστροφής του λάθος προϊόντος στον αποστολέα στην κατάσταση στην οποία τον παρέλαβε, π.χ. να επιστρέψει το προϊόν κατάλληλα συσκευασμένο, ώστε να μην αλλοιωθεί κατά οποιοδήποτε τρόπο κατά την αποστολή του σε εμάς.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.