Συχνές Ερωτήσεις

 

- Πώς ξέρω αν το προιόν που με ενδιαφέρει, υπάρχει σε απόθεμα?

Η απάντηση είναι απλή: Αν το σύστημα σας αφήνει να το βάλετε στο καλάθι και να το αγοράσετε, υπάρχει στην αποθήκη μας ετοιμοπαράδοτο. Αν το προιόν είναι σε έλειψη, δεν υπάρχει καθόλου κουμπί αγοράς. 

Αυτή την στιγμή έχουμε πάνω από 10000 διαφορετικά προιόντα σε απόθεμα. Κάποιες φορές - ελάχιστες- μας έχει συμβεί και ενώ κάποιο προιόν φαινεται σε απόθεμα στο ηλεκτρονικό κατάστημα, να μην υπάρχει τελικά. Τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας πριν στείλουμε την παραγγελία. Στην περίπτωση που εχει ήδη πληρωθεί, θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που έχετε επιλέξει (πχ πιστωτική κάρτα, paypal κλπ)

 

- Το προιόν που με ενδιαφέρει είναι σε έλλειψη. Πώς θα ενημερωθώ όταν έρθει?

Όταν κάποιο προιόν τελειώνει, εξαφανίζεται το κουμπί αγοράς και και στην θέση του εμφανίζεται ένα άλλο κουμπί που λέει "ενημέρωσέ με μόλις γίνει διαθέσιμο". Μπορείτε να το πατήσετε, και τότε το σύστημα θα σας ενημερώσει αυτόματα με email μόλις το προιόν είναι πάλι διαθέσιμο για αγορά. Η υπηρεσία αυτή απευθύνεται σε εγγεγραμμένους χρήστες, αφού απαιτεί χρήση του mail σας.

 

- Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν από εταιρεία που έχετε στο κατάστημα σας;

 

Συνήθως οι παραγγελίες στις εταιρείες μπαίνουν πολύ καιρό πριν δείτε τα προϊόντα στα καταστήματα. Επίσης πολλά προϊόντα είναι limited editions και δεν υπάρχουν διαθέσιμα για επαναληπτικές παραγγελίες από τα καταστήματα. Συνήθως δεν αναλαμβάνουμε να φέρουμε κάτι μόνο για εσάς, γιατί αφενός η ελάχιστη ποσότητα που μπορούμε να παραγγείλουμε είναι αρκετά κομμάτια και αφετέρου το νωρίτερο που θα εκτελεστεί μια τέτοια παραγγελία είναι ένας μήνας - ίσως και παραπάνω. 

 

Όμως, είναι πολύ πιθανόν να έχουμε ήδη παραγγείλει το προϊόν που σας ενδιαφέρει! Ρωτήστε μας κι εμείς θα σας πούμε εάν και πότε το περιμένουμε!

 

- Μπορώ να παραγγείλω κάποιο προϊόν σε μεγάλη ποσότητα;

Αν δεν έχουμε διαθέσιμη την ποσότητα που χρειάζεστε, επικοινωνήστε μαζί μας και εμείς θα σας ενημερώσουμε αν μπορούμε και πότε θα έρθει το προϊόν που θέλετε.

 

 

- Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία;  

Υπάρχει ελάχιστη παραγγελία μόνο στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή. Στην περίπτωση αυτή η ελάχιστη παραγγελία προ άλλων χρεώσεων (μεταφορικά και έξοδα αντικαταβολής) είναι 10€. 
 

- Σε πόσες μέρες θα παραλάβω; 

Το μεγαλύτερο ποσοστό των παραγγελιών δρομολογείται  την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ανάλογα με τον τόπο διαμονής σας θα παραλάβετε σε 1 με 2 ημέρες. Ένα μικρό ποσοστό παραγγελιών δρομολογείται σε 2 ή το μέγιστο 3 εργάσιμες ημέρες.

 

- Πώς γίνεται η αποστολή?

Όλες οι παραγγελίες κάτω των 3 κιλών αποστέλονται με Elta  Courier.  Μπορείτε να παρακολουθείτε την εξέλιξη της παραγγελίας σας από το προσωπικό σας προφίλ στη σελίδα μας, και μετά την αποστολή, στο site της Elta Courier, χρησιμοποιώντας τον αριθμό αποστολής που σας αποστέλλουμε με email.

 

 - Ποιo είναι το κόστος των μεταφορικών; 

Όλες οι παραγγελίες άνω των 55 ευρώ (καθαρή αξία) δικαιούνται δωρεάν μεταφορικά, ως δωράκι από εμάς. Παραγγελίες κάτω από 55 ευρώ επιβαρύνονται με τρία (3€) ευρώ μεταφορικά, σε όποιο μέρος της Ελλάδας και αν βρίσκεστε. 

 

- Με ποιόν τρόπο μπορώ να εξoφλήσω την παραγγελία μου; 

Με Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα, Αντικαταβολή, Τραπεζική Κατάθεση, PayPal. Μην ξεχνάτε ότι η τραπεζική κατάθεση πρέπει να γίνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών και τα διατραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Επίσης ότι τα έξοδα αντικαταβολής είναι 2,80 ευρώ και τα έξοδα paypal είναι 3 ευρώ.

 

- Πώς μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο;

Πριν ξεκινήσετε την διαδικασία του checkout - όταν βρίσκεστε ακόμα στο καλάθι - το σύστημα έχει κάτω αριστερά ένα drop down menu που λέει “Παραστατικό”.  Πατώντας το εμφανίζεται ένα κουτάκι με τις επιλογές απόδειξη/τιμολόγιο. Προεπιλεγμένη είναι η απόδειξη. Επιλέξτε το τιμολόγιο και προχωρήστε στην παραγγελία. Στο επόμενο βήμα θα σας ζητήσει να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, και το σύστημα θα προχωρήσει αυτόματα στην έκδοση τιμολογίου. 

 **ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ξεχάσετε να επιλέξετε την επιλογή “Τιμολόγιο” πριν προχωρήσετε σε παραγγελία, ακόμα και αν μετά βάλετε στοιχεία τιμολογίου, το σύστημα δεν μπορεί να εκδώσει τιμολόγιο.

 

- Μπορείτε να μου στείλετε άμεσα το δέμα μου ενώ έχω πληρώσει με τραπεζικό έμβασμα;

Αν προλαβαίνουμε να την ετοιμάσουμε και δεν έχει περάσει η εταιρεία courier για παραλαβή, ίσως και να μπορούμε. Εσείς στείλτε μας με μαιλ άμεσα το αντίγραφο της πληρωμής και ενημερώστε μας ότι βιάζεστε για την παραλαβή και εμείς θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό.

 

- Γίνεται παράδοση το  Σάββατο, ακόμα και αν χρειαστεί να χρεωθώ εξτρά;

Δεν γίνεται παράδοση το Σάββατο. Όμως αν η περιοχή σας εξυπηρετείται από πρακτορείο ΕΛΤΑ (και όχι ταχυδρομείο), πιθανότατα θα είναι ανοιχτά, οπότε μπορείτε να παραλάβετε η ίδια από το κατάστημά τους. Καλέστε τους για να σας ενημερώσουν. Μην ξεχάσετε να έχετε πρόχειρο το tracking number της αποστολής σας (βρίσκεται στο μαιλ που λέει ότι η παραγγελία σας έχει αποσταλεί).

 

 - 'Εκανα παραγγελία με τραπεζική κατάθεση και έχασα τους λογαριασμούς: 

Μπορείτε όλες τις πληροφορίες που αφορούν πληρωμές, όπως και τους τραπεζικούς λογαριασμούς στους οποίους μπορείτε να κάνετε κατάθεση ΕΔΩ.  Προσοχή!!! αν η συναλλαγή απαιτεί μεταφορά από μια τράπεζα σε άλλη επιβαρύνεται με έξοδα (4 ευρώ) τα οποία θα πρέπει να συμπεριλάβετε στην κατάθεσή σας. 

 

- Πώς λειτουργεί το πρόγραμμα ανταμοιβής του Scraps n Pieces?

Στο SnP πάντα επιβραβεύουμε την αγάπη σας. Γι αυτό έχουμε δημιουργήσει ένα πρόγραμμα όπου μπορείτε να μαζεύετε πόντους με τις αγορές σας και να κερδίζετε δωροεπιταγές. Όλες τις πληροφορίες γι αυτό θα τις βρείτε εδώ

 

- Υπάρχει φυσικό κατάστημα; 

Εκτός από το Scraps n Pieces Studio, υπάρχει και φυσικό κατάστημα όπου μπορείτε να δείτε από κοντα όλα μας τα προιόντα, να μας γνωρίσετε,  να σας βοηθήσουμε ή να σας λύσουμε απορίες σε σχέση με την χρήση των προιόντων μας. Βρίσκεται Γρυπάρη 139 στην Καλλιθέα και μπορείτε να δείτε τις ώρες λειτουργίας ΕΔΩ.

 

 - Μπορώ να βάλω παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά να παραλάβω από το κατάστημα, για να μην επιβαρυνθώ μεταφορικά?

Βεβαίως. Μπορείτε να βάλετε παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα και να επιλέξετε ως τρόπο αποστολής,  "παραλαβή από το κατάστημα". Εμείς θα ετοιμάσουμε την παραγγελία σας και θα σας στείλουμε email για να σας ενημερώσουμε για την παραλαβή!

 

 - Όσα είδη βλέπω στο ηλεκτρονικό κατάστημα υπάρχουν και στο κατάστημα της Καλλιθέας?

Κατά κανόνα ναι, αλλά αν θέλετε κάτι συγκεκριμένο, πριν ξεκινήσετε για το κατάστημα, καλέστε μας στο 210 95 25 557 για να επιβεβαιώσουμε την διαθεσιμότητα.